Ofte stillede spørgsmål

Om virksomheden

Isports er en enkelmandsvirksomhed der er etableret i November 2020. (CVR. nr 34386161) Vi har været aktiv i marked siden Januar 2021. Virksomheden er drevet af ægtefælle. Vi sælger hovedsageligt negleprodukter, træningsudstyr og massageudstyr og bilstøvsuger."

Vores forretning er bygget gensidig tillid mellem os og vores kunder,

Vi vil tjene penge men vi vil ikke gå på kompromis med både lov, etik, moral og menneskelige værdier.

Vi holder altid det som vi lover. Nogle gange lider vi økonomisk tab for at overholde det vi har lovet.

Vores kunder stoler på os. Vi stoler også på vores kunder. Vi stiller ikke et tusind spørgsmål når de laver en reklamation for en defekt vare. Vi sender lynhurtig en ny vare

Vi er fornylig flyttet til Omøvej 9 , 4700 Næstved. Vi har ikke en rigtig fysisk butik men det er muligt at købe varer fra vores lager. Men man skal først sende os en besked. Så vil vi give besked når dine varer klar til afhentning

De varer som vi sælger fra vores webshop  er ikke produceret på en fabrik i Danmark, men i udlandet. Vi har vores lager og butik i Omøvej 9, 4700 Næstved. Vi har ikke en fjernlager.

Vi importer vores varer hovedsageligt fra Kina, Indien og Spanien. Import fra Kina er ikke noget usædvanlig. Danmark importerer varer for mere 95 milliarder kroner fra Kina og eksporter varer for mere milliarder kroner til Kina hver år. Indien er også en stor handels partner af Danmark.

Vi er importørregistreret firma.  Alle varer, der er købt i lande uden for EU, skal du også betale dansk moms af. Det gør vi.

Det er også et krav at sælger udenlandske varer er at varerne skal være sikkerheds godkendt. Vi forlanger sikkerhed certificering fra udenlandske firmaer før vi importer fra dem.

Vores varer har aldrig været skadelig. Men vi kan ikke udelukke fejl varerne. Vi behandler alle  reklamation sager inden for 1 hverdag. Vi afviser aldrig en reklamation.

Vi har skade forsikring der skader vores kunder. Hvis der sker en skade på grund af vores varer, kan man få erstatning via vores forsikring.

Vores kunder synes generalt godt om os. De roser os. De skriver godt om os på Trustpilot og Facebook. De er tilfreds med vores service og produkt kvalitet. Vi får få klager og vi finder altid god løsninger til vores kunder

Vores kunder spørger ofte om

Der er to typiske årsage til det. Nogle gange skriver man lidt forkert i e-mail adresse som for ekampel mangler et tegn.

I mange tilfælde, havner ordrebekræftelse mails i spam/uønsket mappe. Det sker mest for dem der bruger Hotmail/outlook.

Der er altså ikke nogen grund til bekymring. Vi trækker ikke penge før vi har afsendt ordre.

Når en vare er tilgængelig i vores hjemmeside, betyder det, at varen er på lager. Hvis vi ikke har en vare på lager, viser det som udsolgt i hjemmesiden. Vi sælger aldrig en vare som ikke er på lager.

Levering og fragt

Hvis du bestiller inden Kl. 14 på hverdage, afsender vi pakken samme dag. Din bestilling leveres normalt inden 1 hverdag.

Vi bruger fragtfirma GLS og PostNord. Du får tracking nummer så snart vi har afsendt din ordre.

Du vil løbende blive informeret om, hvor din pakke befinder sig via mail og/eller SMS. 

Det sker sjælden, at pakker bliver forsvundet hos GLS og Postnord. Men hvis det sker tager vi fuld ansvar for det dvs vi ikke giver fragtfirmaer skyld. Vi sender en ny pakke til dig mens fragtfirma efterlyser pakken. Du skal ikke venter til fragtfirma færdiggører deres eftersøgning. Vi har solgt varer til dig, så er det vores ansvar at sørge for, at du får levering til tiden. I kan læse kundernes anmeldelser på Trustpilot hvordan vi har håndteret levering da pakker var forvundet.

Vi sælger varerne væsentlige biligere end vores konkurrenter. Vi betaler moms og afgifter på vores importeret varer regelmæssigt. Vi har derfor lave avancer. Der er ikke meget plads til at give fri fragt.

Prisgarant og tilbage betaling

"Svaret er nej, forbrugeren har ikke krav på at få pengene tilbage, bare fordi varen bliver sat ned i pris. Men forbrugere kan for eksempel udnytte en prisgaranti, en fortrydelsesret eller en aftalt returret" ( Dansk Erhverv)

Vi følger gældende regler. Vi henviser til svaret af Dansk Erhverv: " Nej, helt så enkelt er det ikke. Har man købt en vare i en netbutik, kan man fortryde købet. I så fald må køberen give meddelelse om sin fortrydelse til sælgeren inden 14 dage og derefter returnere varen. Hvis butikken ikke tilbyder ”fri retur”, skal kunden betale for at returnere varen.

Kunden kan selvfølgelig samtidig købe samme vare til udsalgsprisen.

Det er altså ikke sådan, at kunden bare har krav på at få differencen tilbagebetalt, men i praksis kan det blive sådan, at kunden ved at fortryde det første køb og købe samme vare igen bliver stillet næsten som om, differencen var blevet tilbagebetalt. Kunden skal dog normalt have ulejlighed med at returnere varen og betale fragtomkostninger forbundet med returneringen.

Der er ikke noget i vejen for, at butik og kunde aftaler, at kunden får differencen - evt. fratrukket udgifterne til returnering af varen - tilbagebetalt

Vi ønsker at være billigst. Vi tilbyder derfor udvidet prisgaranti. Hvis du produktet billigere i en anden dansk Webshop, så matcher vi prisen og yder derudover en rabat på yderligere 5 % af prisen!