Kan du få penge tilbage hvis varen har fejl?

by Obaidul Karim Khan

 Hvis der var tale om en berettiget reklamation, kunne du som kunde kunde i princippet vælge mellem reparation og ombytning. Kun hvis der ikke kan repareres/ombyttes inden for rimelig tid (ca. 4 uger)  har kunden krav på at ophæve købet.

Sælger har altså ikke per definition krav på at få pengene retur ved en berettiget reklamation.

Hvis I tilbyder kunden en ny vare, betyder det ikke nødvendigvis, at det er en accept af, at reklamationen er berettiget.

Du har som udgangspunkt ret til reparation eller ombytning af varen. Afslag i købesummen eller ophævelse af købet og købesummen kommer kun på tale,

 

Vores behandling af reklamation: 

Vi har indtil nu ikke afvist eneste reklamation. Vi har i mange tilfælde fundet ud af, at fejlen skyldes forkert håndtering af varen. Nogle  gange taler der om naturlig slid af varen. Nogle fejler varerne ikke nogen. Vi har respekt for vores kunder. Vi afviser ikke reklamation. Kunderne kan oprette en reklamation ved at udfylde et online formular her: https://isports.dk/pages/formular Vi behandler en reklamation indenfor en hverdag. Kunderne får en ny vare inde 2-3 dage

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.