Hvordan håndterer vi anmeldelser på Trustpilot?

by Obaidul Karim Khan

Det er meget vigtig for os ,er, at vores kunder er glade og tilfredse med vores produkter  og service. Derfor lægger vi vægt på at høre vores kunders mening om, hvad de synes om os. Det giver os mulighed for at blive bedre. 

Vi bruger Trustpilot at indhente anmeldelser. På Trustpilot har vi fået 85% 5-stjerne og 3% 1-stjerne anmeldelser. Vi læser alle anmeldelser og er taknemlige til dem der har brugt tid at skrive anmeldelser.

All  anmeldelser  er indhentet af Trustpilot og dermed verificeret. Vi beder aldrig vores venner og bekendte at skrive anmeldelser.  Kun dem der har reel oplevelse af vores service produkter får invitationer at give os stjerne.

Vi har fået 85% 5 stjerne anmeldelser og  3% dårlige anmeldelser. 

Vi overtræder aldrig købelovens betingelserne. Vi trækker ikke pengene før vi har afsendt ordrer, vi refunder pengene meget hurtig når en kunde har fortrudt sit køb og vi afviser aldrig en reklamation. De anmeldelser vi får har ikke grove karakter. 

Vi har fået få negative anmeldelser på grund af: 

Manglende brugsanvisninger på dansk og defekt elle dårlige varer. Vi importer fleste af vores varer fra udlandet. Vi indrømmer manglende brugsanvisning på dansk. Vi har allerede lavet nogle vejledninger på dansk og vil ansætter nogen at lave brugsanvisninger.

Vi får nogle negative anmeldelser for fejl i produkter. Det sker mest med negleprodukter. Vi prøver efterhånd mere at lave kvalitet kontrol af negleprodukter.

Vi tager ikke direkte kontakt til kunder der har skrevet dårlige anmeldelser. Vi betragter ikke en dårlig anmeldelse som en reklamation. Vi vejleder kunderne at oprette reklamation via e-mail.

Vi skelner mellem anmeldelser og reklamation.


Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.